تعمیر هندزفری سیمی آسان و تضمینی

13 بهمن, 1400
4 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
آموزش تعمیر هندزفری سیمی از وبسایت کالای دیجیتال فو بیست

تعمیر هندزفری از نظر خیلی از مصرف کننده ها نشده ! اما این اشتباه، چرا ؟ چون باید لمن کار رو بلد باشی که بتونی خیلی آسون به تعمیر هدفون و سایر محصولات مثل هندزفری سیمی و …  بپردازی. البته این مورد میتونه جلوی هزینه های اضافی برای خرید هندزفری جدید رو هم بگیره . خوشبختانه ، ما لمن کارو بلدیم و در این مقاله از وبسایت تجهیزات صوتی فو بیست به صورت کامل و تضمینی برای شما قرار دادیم. همراه ما باشید که سریع روش احیاء کردن هدست مرده رو شروع کنیم.

آیا هندزفری قابل ترمیم هست ؟

فرض کنید درحین بازی با موبایل متوجه صدای خش خش توی هدست شدید یادر تماس صوتی،صدای فرد مقابل خوب به گوشتون نمی رسید و نویز داشت یا اینکه موقع ضبط صدا حس کردید که صدای شما لرزش شدیدی داره . همه اینا بر میگرده به خرابی هندزفری که قراره خیلی ساده یاد بگیرید این موارد رو برطرف کنید.

خیالتون راحت باشه در اکثر مواقع تمام هدست های باسیم قابل تعمیر کردن هستن و مشکلی برای باز سازی ندارن.اما یه سوال هست که تعمیر هندزفری به صرفه تره یا خرید هندزفری ؟ ببینید از قدیم گفتن چیزی که تعمیر بشه مثل روز اولش نمیشه ، این درسته ولی میشه با اصولی ترمیم کردن مدت ها از کالای خودتون استفاده کنید. اما خب الان هندزفری قیمت مناسبی داره که در اکثر فروشگاه های اینترنتی مثل فو بیست یا فیزیکی موجوده که میتونید یه نگاه بندازید که شاید ترجیح دادید که هدست نو بخرید.

راستی پیشنهاد میکنیم مقاله راهنمای خرید هندزفری رو هم برای آشنایی بیشتر با این محصول مطالعه کنید.

وسایل مورد نیاز برای هدفون خراب شدن - فو بیست بلاگ

چه وسایلی برای تعمیر نیازه ؟

قبل از اینکه آموزش رو شروع کنیم باید وسایل مورد نیاز رو حتما تهیه کنید یا در دسترس باشه که موقع کار به مشکلی خاصی بر نخورین. البته چیز خاصی هم لازم نیست. اما قبل از تهیه وسایل بهتره هندزفری رو با تلفن همراه دیگه ای تست کنید که از خرابی هدست کاملا اطمینان پیدا کنید.

موارد لازم:

  • هویه برای لحیم کردن سیم ها
  • سیم لحیم
  • چسب برق یا اگه بتونید از الکتریکی یکم وارنیش بگیرید که ارزونه
  • در صورتی که نیاز به تعمیر فیش هندزفری باشه باید از الکتریکی یه فیش 3 پایه بگیرید.

بیشتر بخوانید : آموزش افزایش صدای هندزفری های سیمی و بلوتوثی از فو بیست بلاگ

چگونه تعمیر هندزفری سامسونگ را انجام دهیم - وبسایت جانبی عمده فو بیست

اموزش تعمیر هندزفری خراب با نکات مهم

خب خب رسیدم به بخش مهم مقاله ، قبل از هر چیزی باید بهتون بگم که اگر سوالی داشتید توی کامنت ها بپرسید،تیم پشتیبانی فو بیست بلاگ حتما پاسخ میدن پس نگران چیزی نباشید. طبق مشکلات زیر باید روش متناسب با تعمیر رو انتخاب کنید.

با سوکت بازی میکنم صدا قطع و وصل میشه !

توی این مورد به احتمال 90 درصد مشکل از جک 3.5 میلی میتری هندزفریه ، همونطور که ذکر کردیم باید این جک رو تهیه کنید از الکتریکی… اما روش تعمیر؟

1- اگه هندزفری شما روکش سوکتش پلاستیک نرم اون رو آروم با یه تیز بر یا کارد خراب بدید که پوسته از بدنه جدا شده و بتونید بدنه اصلی جک رو ببینید ، اما اگه نشد از نزدیک فیش سیم رو قطع کنید تا به فیش جدید اتصال بدید.

 

2- پوسته سیم هندزفری رو خیلی یواش زخم کنید که بتونید سیم های داخل رو در بیارید. سیم های نازکی هستند که هم رنگ ها رو با نخن لخت کنید تا بهم بتابونید. (سبز به سبز – قرمز به قرمز و مسی به مسی ) اگر هم جفت نداشت مشکلی نیست.

 

3- فیشی که تهیه کردید رو جای ثابت بزارید. ( پایه های فیش مشخص باشند – اول از سمت چپ برای سیم سبز ، پایه وسط برای سیم مسی و پایه هم برای سیم قرمز در آخرین قسمت هم سیم آبی رنگ برای اتصال بدنه)

 

4- طبق ترتیب بالا سیم ها را به جک 3.5 با استفاده از هویه اتصال دهید فقط حواستون باشه که لرزش دست باعث میشه روکش سیم های بسوزه.

در آخر هم با چسب برق مداری کار را سفت کنید و یه تست با موبیل بگیرید اگه همچه اوکی بود با وارنیش یا همون چسب عایق بندی کنید. خسته نباشید.

4 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.