راهنمای خرید هندزفری + بهترین مارک های هندزفری

1 اسفند, 1400
5 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای خرید هندزفری باسیم و بیسم از وبسایت فو بیست

راهنمای خرید هندزفری یکی از مهم ترین اقدامات قبل از خرید هندزفری سیمی و همچنین بیسیم می باشد که بهتره، جهت آشنایی با انواع و بهترین مارک های هندزفری مطالعه بشه. چرا که می تونه بهترین کمک کننده در خرید تجهیزات صوتی برای مصرف کننده باشد. که خوشبختانه فروشگاه اینترنتی فوبیست در این مقاله برای شما عزیزان، نکات مهم خرید هندزفری بیسیم و البته باسیم را گلچین کرده و مو به مو برای شما به صورت رایگان قرار داده. در ادامه با ما همراه باشید تا خیلی سریع به سراغ اصل مطلب برویم.

 

 هندزفری چیست ؟

بهتره قبل از شروع راهنمای خرید هندزفری بلوتوث و معمولی ، جواب سوال هندزفری چیست ؟ رو به صورت خیلی ساده برای شما باز گو کنیم، که آشنایی بهتری با این محصول از تجهیزات صوتی پیدا کنید. هندزفری یک وسیله ی جانبی موبایل و البته کامپیوتر هست که به کمک آن میتوانید با اتصال این گجت به تلفن همراه یا لب تاب خود به موسقی به صورت انفرادی ( تک نفره ) گوش بدید. اما سوال اینجاست که هندزفری ها چند مدل هستن ؟

هندزفری چیست ؟ و انواع آن کدامد ؟ سایت فوبیست

چند مدل هندزفری داریم ؟

ببینید هندزفری ها در دو مدل بیسیم و با سیم تولید شدن.که کاربران با توجه به نیاز خودشون یکی از این مدل ها رو انتخاب میکنن ، اما نکته مهمی که این وسط وجود داره اینه که چطور تشخیص بدیم که کدوم مدل هندزفری به کار ما میاد ؟برای اینکه بتونید بهترین انتخاب رو برای تهیه هندزفری داشته باشید، باید نوع استفاده خودتون رو مد نظر بگیرید که راحت تر و البته به صرفه تر به محصول مورد نیازتون دسترسی پیدا کنید.

پادکست راهنمای خرید انواع هندزفری فوبیست بلاگ

در این پادکست آموزشی ، سعی کرده ایم بهترین نکات را در قالب فایل صوتی برای کاربران عزیز مجله خبری فوبیست قرار دهیدم و ترفند های مهم در هنگام خرید هدفون های بیسیم و سیمی را به طور کامل و با نکات تجربه ای در نظر بگیرم. البته باید عرض کنیم که علاوه برای گوش دادن به این آموزش صوتی بهتر است سایر مطالب این مقاله را جهت آشنایی بهتر با این محصولات مطالعه کنید تا درک بهتری از این موضوع داشته باشید.

کاربرد هندزفری با سیم

دسته اول که هندزفری های سیمی هستن ، تقریبا میشه همه جا و در هر فعالیتی ازشون استفاده کرد. مخصوصا برای کاربرد های عادی و روز مره که شما در منزل یا محل کار یا حتی هنگام پیاده روی به موزیک گوش میدید. و البته شرکت های بزرگ تولید تلفن همراه هم روی محصولات خودشون از این نوع هندزفری ها قرار میدن که همه این مدل رو دیدیم. البته این مدل برای اتصال به گوشی ها از طریق جک 3.5 استفاده میکنن.

نکته مهم در مورد هندزفری های باسیم کیفیت بالای صدا و البته میکروفن هستش که کاربران رو به خودش جذب میکنه. اما این نوع چون مدام در حال استفاده قرار میگیره قطعا زود تر از نوع بیسیم آسیب میبینه.

نکات خرید هندزفری + ترفند ها فوبیست

کاربرد هندزفری بیسیم

جذاب ترین مدل و البته بهتره بگیم جدیدترین نوع هندزفری که استفاده ازش بین مردم هم رایج شده، هندزفری های بیسیم هست. که نیازی به اتصال با روش های قدیمی با جک 3.5 نداره و به صورت بلوتوث با تلفن همراه یا لپ تاپ شما ارتباط برقرار میکنه و خیلی ساده میتونید موزیک هار درون موبایل یا سیستم خودتون رو بدون هیچ دردسری گوش بدهید. که در ادامه مقاله راهنمای خرید هندزفری فو بیست بلاگ به چند مورد از نکات قبل از تهیه این مدل میپردازیم.

کاربرد این مدل ، معمولا برای فعالیت های ورزشی که تحرکت بالایی دارن که مدل  سیمی جلوی دست و پا رو میگیره بسیار مناسبه ، اما برای رانندگی ، پیاده روی و کار های روز مره هم میشه ازش استفاده کرد و اتفاقا تجره لذت بخشی رو به شما میده.

اما یکی از نکات مهم مدل بیسیم اینه که از طریق باتری انژی مورد نیاز خودش رو تامیین میکنه که هر بار پس از استفاده باید از طریق کابل های مخصوص به خودش شارژش کنید و این یه مقداری اذیت کنندش چرا که ممکنه فراموش کنیم و در هنگام استفاده بعدی خیلی زود شارژش تموم شه.

سیر تا پیاز راهنمای خرید هندزفری

راهنمای خرید هندزفری از همه برند های مطرح - فو بیست

خب حالا که با انواع مدل ها آشنا شدید ، قراره به صورت کاملا تخصصی و البته با توضحات ساده راهنمای خرید هندزفری سیمی و بیسم رو در موارد زیر براتون شرح بدیم ، البته چندتا نکته برای پیشگری از خرابی هندزفری براتون گذاشتیم، پس با ما همراه باشید. مواردی که برای شناخت ایرفون ها در اختیار شما گذاشتیم رو کامل مطالعه کنید و با کمک مقاله تشخیص هندزفری اصلی هم کالا های برتر به راحتی از فیک تشخیص بدید.

جنس سیم هندزفری باید چطور باشه ؟

بیشترین آسیب های که به هندزفری های سیمی وارد میشه از طریق سیمشون هست که یا پاره میشه یا میشکنه ، برای همینه بعضی وقتا باید کلی با سیم بازی کنید که مثلا یکی گوشی ها که صداش قطعه شاید صداش وصل شه . پس قبل از خرید باید خیلی روی جنس سیم حساس باشید و توجه کنید ، الان مدل های اومده که جنس سیم نخی کنفی و بعضی ها هم یه لایه محافظ دارن که از ضربه و کشیدیگی سیم جلوگیری میکنه پس در راهنمای خرید هندزفری توضیه میشه از این مدل ها تهیه کنید یا اگه از مدل های معمولی تهیه کردید خیلی مراقب سیم این محصول باشید.

دقت داشته باشید که ، تهیه ایرفون هایی با جنس سیم نازک و شکننده باعث آسیب دیدن سریع تر این کالا ها میشود که شما را مجبور به تعمیر هندزفری می کند.

اندازه مناسب سیم هندزفری از نظر فو بیست

اندازه سیم : طول سیم برای کارکرد راحت

طول سیم هم هنگام خرید مهم ، به طور مثال اگر هندزفری تهیه کنید که سیم کوتاهی داشته باشه قطعا برای اتصال دادن به گوشی که درجیب یا کیفتون قرار داره با مشکل بر میخواد ، البته این مورد بیشتر موقع پیاد روی و ورزش اذیتتون میکنه. پس سعی کنید متناسب با کاری که میخواید انجام بدید طول هندزفری رو در نظر بگیرید که در آیند مجبورم به کنار گذاشت هندزفری کوتاه و درگیر هزینه های اضافی نشید.

نکات خرید هندزفری و کیفیت صدای ان از فو بیست بلاگ

کیفیت صدای گوشی ها مهمه

کیفیت و وضوح صدا خیلی اهمیت داره چونکه قراره از شنیدن موریک نهایت لذت رو ببرید به قول خودمون همین که گوش میدید برید فضا ! برای همینه که در راهنمای خرید هندزفری توصیه میشه محصول رو تست و اگر خرید اینترنتی میخواید انجام دهید به بازه فرکانسی باید ما بین 20Hz-18KHz باشه که بتونید صدای بال زدن یه پرنده در موزیک هم بشنوید. البته سعی کنید همیشه از برند های معتبر تهیه کنید که نیازی به تحقیق های زیاد نباشه. البته بعضی از مدل ها کلا صدای کمی دارند بخاطر نگه داشتن کیفیت که میتونید با کمک مقاله افزایش صدای هندزفری فو بیست این مشل رو برطرف کنید.

بررسی درگاه های هدفون و هندزفری موبایل

درگاه متناسب با تلفن همراه

هندزفری ها متناسب با تلفن های همراه داری درگاه های متفاوتی هستند که از طریق اون به گوشی شما متصل میشن.  در نوع اول همونطور که ذکر کردیم از جک 3.5 استفاده میشه و اکثر موبایل ها هم از این پورت پشتیبانی میکنن ، اما به طور مثال گوشی های که جدیدا شارژر آنها به مدل Type-C تایپ سی در اومده از هندزفری های تایپ سی فقط پشتیبانی میکنن و پورتی که جک 3.5 میخوره رو حذف کردن ، پس شما باید به این مورد دقیت کنید که قراره چه مدلی رو بخرید.

البته این مورد هم در آیفون دیده میشه که از سری آیفون 7 به بالا از جمله آیفون ایکس و آیفون 12 از هندزفری هایی با پورت لایتنینگ که مثل سیم شارژرشون هست پیشنبانی میکنن و فقط با تبدیل میتونید سایر هندزفری های سیمی رو بش وصل کنید.

نکات میکروفون در خرید هندزفری ها - فوبیست بلاگ

بررسی کیفیت میکروفون هندزفری

حساسیت میکروفون خیلی مهم و اگه از دسته افرادی هستید که علاقه به مکالمه با هندزفری رو دارید، حتما باید از هندزفری های دارای میکروفون و البته با حساسیت 50 تا 80 دی سیبل رو تهیه کنید که در صورت مکالمه تلفنی صدای واقعا واضح برای فرد پشت گوشی ارسال بشه و دیگه از خش خش یا بم بودن صدا خبری نباشه.

اما خب در هندزفری های ارزان قیمت به این مورد زیاد توجهی نمیشه و مشکلاتی برای صدای مکالمه ایجاد میشه، پس بهتره سعی کنید از برند های معروف که در ادامه تویضح میدیم تهیه کنید.

راهنمای خرید کپسولی هدفون ها

کپسولی های اضافی

ببینید حالا که در مقاله راهنمای خرید هندزفری به خوبی روی نکات خرید زوم شدیم باید این مورد هم براتون بگم که اگر هندزفری میخرید حتما توجه داشته باشید که اون سر گوشی های ژله ای (پلاستیکی) که بهشون کپسولی میگن به صورت اضافه برای مورادی که شما گک کنید در پک هندزفری وجود داشته باشه، البته این برای هندزفری های کپسولی صدق میکنه و هندزفری های که از نوع ساده بدون ژله ای هستن دیگه نیازی به این نکته ندارن.

نکات و نقد و بررسی هندزفری های ضد آب زا فوبیست بلاگ

ضد تعریق بودن هندزفری بیسیم

اگه قصد خرید هندزفری بیسیم رو دارید ، توجه کنید که از قالبیت های مثل ضد آب بودن یا حداقل ضد تعریق بودن پشتیبانی کنه و درصورتی که شما در زمان ورزش عرق کردید یا اینکه زیر بارون ملایم بودید آسیبی به هندزفری بیسیمتون وارد نشه که تقریبا هم غییرقابل جبرانه ، و باعث هزینه های مجدد و ضرر مالی به شما میشه که در وضعیت اقصادی الان اصلا مورد خوبی نیست. پس سعی کنید حداقل هندزفری بیسیمتون ضد تعریق باشه.

تکنولوژی حذف نویز : Noise Cancelling

خیلی از ما ها دوست داریم که هنگام گوش دادن به موسیقی مورد علاقمون صدای اذیت کننده و مزاحم اطراف مثل صدای خیابان یا دستگاه های برقی رو نشنویم. برای همین شرکت بزرگ تولید کنند تجهیزات صوتی تکنولوژی نویز کنسلینگ رو در بعضی از محصولات خودشون قرار دادن که با فعال کردن این ویژگی در تلفن همراه میتونید هنگام گوش دادن به موزیک صدای های مزاحم اطراف رو حذف و فقط و فقط از موزیک لذت ببرید.

البته در بعضی از هندزفری ها قابلیت حذف نویز به صورت پیش فرض فعاله و نیازی به اقدامی از طرف شما نیست ،که مزیتی بسیار عالی برای طرفداری موزیکه.

بهترین مارک هندزفری موجود در بازار ایران

بهترین مارک های هندزفری

نوبتی هم باشه در مقاله راهنمای خرید هندزفری وبسایت فو بیست نوبت بهترین مارک هندزفری هست. برند های زیادی وارد بازار داغ فروش هندزفری شدن اما سوال اینجاست که واقعا کدوم برند تونسته خودش رو ثابت کنه و محصولاتی با کیفیت بالا وارد بازار کنه ؟

بهرتین برند های هندزفری رو برای شما به ترتیب محبوبیت قرار دادیم که بتونید بهترین خاطره رو از خرید محصولا این برند ها تجربه کنید.

هدفون برند سامسونگ

همه ی ما خاطره های خوبی با هندزفری های سامسونگ داریم چرا که این شرکت جدا از کالا های دیجیتال و تلفن های همراه با کیفتی که تولید میکنه تونسته بهترین هندزفری های سیمی و بیسیم رو وارد بازار جهانی کنه.

برند بیسوس

بیسوس یه برند تازه وارده که در همون اول کار تونست نظر کاربران لوازم های جانبی موبایل و کامپیوتر رو به خودش جلب کنه ، هرچی از این برند بگیم کم گفتم چرا که تونسته بی نظیر ترین در نوع خودش باشه . هندزفری های بیسوس هم واقعا دارای کیفیتی ساختاری بالای هستن که با دست گرفتنشون متوجه اهمیت شرکت به تولید محصولی با کیفیت خواهید شد.

هندزفری برند وریتی

وریتی کی از تولید کننده های لوازم جانبی موبایل و تجهیزات ذخیره سازی که تونسته در عرض کمترین زمان ممکن خودش رو در بازار جهانی نشون بده چرا که محصولا واقعا با درجه کیفی عالی تولید میکنه و مشتری از خرید خودش ناراضی نمیشه. که فروشگاه فو بیست از تمام محصولات این شرکت بی نظیر مثل هارد وریتی و هندزفری وریتی پشتیبانی و ضمانت اصالت کالا رو هم تامیین میکنه.

5 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.