افزایش صدای هندزفری با 7 ترفند تست شده 😍

28 بهمن, 1400
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
آموزش افزایش صدای هندزفری و هدفون وبسایت جانبی فو بیست

واقعا بهترین راه برای افزایش صدای هندزفری چیه ؟ چطور میتونیم بدون اینکه وارد هزینه های زیادی بشیم هدست خودمون رو تقویت کنیم ؟ خب برای این کار باید چند تا فوت و فن رو بدونید که برید انجام بدید و نتیجه مثبت رو بگیرید. برای همینه که وبسایت کالای دیجیتال فو بیست سعی خودش رو کرده که بهترین راه ها رو برای تقویت صدای موبایل و البته هندزفری بلوثوت و سیمی برای شما به اشتراک بزاره ، که با کمترین دردسر بتونید این مشکل رو رفع کنید. ضممن بهتره قبل از خرید هندزفری سیمی این نکات رو کاملا رعایت کنید تا کیفیت فوق العاده ای داشته باشید.

علت کم شدن صدای هندزفری چیست ؟

دلایل زیادی هست که میتونه باعث کاهش جریان هدست شما بشه ، که همه اونا رو مو به مو برای شما با راحل توضیح دادیم. اما قبلش بهتره بگیم که باید با دقت هدست خودتون رو چک کنید که مشکلاتی از قبیل آب خوردگی یا ضربه به سیم ، سوکت و البته بلندگو ها وارد نشده باشه!! چرا که همین چند مورد میتونه به شدت به کالای شما آسیب جدی بزنه. آها جدا از آب ، تعرییق هم میتونه تاثیر بدی برای محصول شما داشته باشه. هرچند با تشخیص هندزفری اصلی مشکل کاهش صدای ایرفون ها به ندرت برای مصرف کنندگان رخ خواهد داد.

چگونه صدای هندزفری خود را بلند تر کنیم ؟ فو بیست بلاگ

بهبود صدای هندزفری با تنظیمات موبایل

اولین کاری که برای افزایش صدای هندزفری باید انجام بدید اینه که وارد تنظیمات گوشیتون بشید و به بخش Sound مراجعه کنید و اونجا به دنبال گزینه ای به نام Volume باشید یا اکولایزر باشید که وقتی وارد این قسمت بشید چند نمودار رو میبینید که میتونید با افزایش درجه اونها تا حدی خیلی زیادی صدای زنگ خور موبایل و صدای خروجی اسپیکر ، هدست خودتون رو افزایش بدید.

پیشنهاد میشه مطلب راهنمای خرید هندزفری فو بیست بلاگ رو هم برای درک بهتر ساختار ، برند های برتر و انواع این هدست ها مطالعه کنید.

نکته : در بخش اکولایزر بهتره تنظیمات روی بیسیک بزارید که پیشفرض هست اما باید سایر گزینه ها رو هم امتحان کنید که متوجه بشید کدوم برای شما بهتر هست.

پاک کردن هندزفری برای افزایش صدا - فو بیست بلاگ

نظافت سر گوشی ها رو رعایت کنید

در اکثر موارد بخاطر اینکه شیار های اسپیکر هندزفری با گووش ما در ارتباط مستقیم هست و برای مدتی زیادی روی گوش ما قرار داره ، ممکنه جرم ها و روغن گوش شما وارد توری و شیار ها شده باشه که بهترین راه پاک کردن اونها هست. حتما این مورد رو امتحان کنید چراکه تا حد خیلی زیادی تونسته مشکل کم شدن صدای هدفون رو به طور کامل رفع کنه. اما سوال اینجاس که روش صحیح پاک کردن چطوره که به هدست آسیب نزنیم ؟

بهترین کار اینکه که از یک موساک نرم (بچگانه) و مقداری الکل استفاده کنید ! به این صورت که ابتدا مقدار خیلی کمی الکل روی مسواک ریخته و به آرامی روی شیار های هدست بکشید تا گرد و کثیفی ها به طور کامل از بین و بعد از حدود 2 دقیقه به موبایل اتصال بدید و از افزایش صدای هندزفری خودتون لذب ببرید. اما باید این مورد را در نظر بگیرید که در صورتی هدست شما آسیب دیده باشد با پاک کردن سرگوشی قادر به افزایش توان این محصول نخواهید بود و حتما باید از مقاله تعمیر هندزفری کمک گرفته تا مشکل را شناسایی و برطرف کنید.

تقویت صدای هدفون با موزیک های با کیفیت - وبسایت فو بیست

اسفتاده از موریک های با کیفیت

بله قطعا استفاده از موزیک ها و فیلم هایی که با کیفیت بالاتر و HD تهیه شدن ، میتونه حس بهتری از شندین موسیقی رو برای شما به ارمغان بیاره. خدارو شکر الان دیگه تمام خواننده از تکنولوژی های جدید برای ضبط آهنگ استفاده میکنن، که شما باید هنگام دانلود، موزیک مورد علاقتون رو با کیفیت های 256 یا 320 دریافت کنید که تاثیر مستقیمی بر روی افزایش قدرت هدست شما داره .

افزایش صدای هندزفری با برنامه های اندروید - فو بیست بلاگ

اپلیکیشن های تقویت و اکولایزر صدا

کم بودن صدای موبایل و اسپیکرش یه مشکل جهانی شده که خیلی از شرکت ها توسعه دهنده نرم افزاری به فکر تولید اپلیکیشن های اندروید و آی او اس افتادن که بتونه به طور مستقیم روی افزایش قدرت صدا تاثیر بزاره. خوشبختانه به صورت کاملا رایگان میتونید این برنامه ها رو از طریق فروشگاه پلی یا اپ استور برای موبایلتون دانلود کنید که فرایند این کارم خیلی ساده هست.

متسفانه برنامه های فیک و تقلبی زیادی با این موضوع داخل مارکت ها پیدا میشن که هم میتونه امنیت موبایل شما رو به خطر بندازه و هم اینکه کاملا بی فایده هست. در نتیجه توی این مقاله از تیم فو بیست بلاگ بهترین ها برنامه ها رو برای شما عزیزان تست کردم و اسمشون رو برای شما گذاشتیم که میتونید به راحتی داخل اینترنت دانلودشون کنید.

بیشتر خوانید : بهترین آنتی ویروس اندروید کدام است ؟

بهبود صدای هدست با برنامه اندروید GOODEV

اولین برنامه  Volume Booster GOODEV

Volume Booster GOODEV یک اپلیکیشن منحصر به فرد و البته کاربردی هست که با کمک الگوریتم های خاص خودش کمک خیلی خوبی به افزایش صدای هندزفری و موبایل شما میکنه. نکته جالب این نرم افزار اندرویدی اینه که ویروسی نیست و امنیت شما رو به خطر نمیدازه.

راستی میتونید مقاله ی چگونه بفهمیم گوشی هک شده ؟ و مقاله بهترین آنتی ویروس اندروید وسایت فو بیست FO20 ، رو برای افزایش امنیت تلفن همراهتون مطالعه کنید.

  • برنامه رو از فروشگاه Google Play بارگیری کنید یا اینه اسمش رو توی گوگل سرچ کنید و از یکی وبسایت ها دریافتش کنید.
  • بعد از نصب ، برنامه رو باز کنید و اولین پیام که ظاهر میشه رو روی “Ok” کلیک کنید.
  • نوار درجه را تا 60 ide بکشید ، به طوری که صدا به حداکثر میزان ممکن برسد.
  • همچنین می توانید از طریق گزینه تنظیمات موجود در گوشه به ویژگی های اضافی برنامه دسترسی پیدا کنید.

دانلود نرم افزار Volume Boost – Sound Amplifier از آپ استور آیفون

اپلیکیشن Volume Boost sound Amplifier

این برنامه برای کاربرن گوشی های اپل طراحی شده که از سیستم عامل IOS استفاده میکنن و روی اندروید نمیتونید استفاده کنید. دوستان عزیزی که آیفون دارن میتونن از طریق App Store اقدام به دانلودش کنن. این برنامه هم ظاهر جذابی داره و هم اینکه توسط ما تست شده و الگوریتم های که داشته به خوبی تونسته صدای گوشی رو تقویت کنه.

تقویت ایرفون های با کمک موزیک پلیر VLC

استفاده از موزیک پلیر قدرتمند

در بعضی از موارد ممکنه موزیک پلیر گوشی شما اونقدری خوب و جامع طراحی نشده باشه که بتونه موزیک های متخلف رو با ولوم بالا برای شما پخشن کنه یا ممکنه برای سلامتی گوش شما مقداری از صدای آهنگ رو به طور خودکار کم کنه که از سلامتی شما محافظت کنه. حالا راه حل چیه ؟

بهترین راه استفاده از برنامه های جانبی پخش موزیک برای تلفن همراهتون هست که به صورت کاملا اختصاصی برای این مورد توسعه داده شدن. خوشبختانه نرم افزار VLC Player هم برای اندروید و هم برای آیفون با کارایی فوق العاده طراحی شده که خیلی راحت میتونید برای نصبش از کافه بازار یا سایر مارکت ها استفاده کنید.

صدای هندزفری خود را با DAC ها افزایش دهید

تقویت ولوم صدا با کمک DAC

دستگاه های جانبی موبایل جذابی هستن که مثل آمپلی فایر عمل میکنن و شما با اتصال گوشیتون از طریق کابل AUX به این تجهیزات صوتی میتونید به شدت خیلی زیادی جریان الکتریکی صوت رو بالا ببرید و با کمک یه خروجی دیگه از اون گجت هندزفری رو اتصال بدید و از گوش دادن به موزیک مورد علاقتون لذب ببرید. اسم این دستگاه ها آمپلی قابل حمل یا DAC هست که میتونید با سرچ توی اینترنت اقدام به خریدشون کنید.

نکته: تنها عیبی که میشه به این قطعه گرفت اینه که باید همیشه همراهتون باشه و بعد که احتمال خرابیش رو بالا میبره.

خرید هندزفری با کیفیت تر

اگه راه ترفند هایی که برای افرایش صدای هندزفری ذکر کردیم رو رعایت کردید و بازم اونجوری که دلتون رو بگیره تقویتی حاصل نشد، پیشنهاد ما خرید هندزفری با کیفیت تر و البته از برند های معروفه. چرا ؟ چونکه ممکنه هدست شما دیگه عمر خودش رو کرده باشه یا اینکه محصولی که گرفتید از همون اول جنس خوبی نداشته برای هم بهترین کار اینه سراغ تهیه محصول مرغوب تری برید.

راستی میتونید از مقاله ی راهنمای خرید هندزفری سایت fo20 رو برای افزایش آگاهی خودتون در رابطه با این تجهزات صوتی مطالعه کنید

سوالات متداول تقویت صدای هدست

در ادامه این مطلب فو بیست بلاگ ، پر تکرار ترین سوالاتی که ممکن است برای افرادی که میخواهند ولوم هندزفری خود را افزایش دهند را به ترتیب قرار داده ایم که بتوانید اطلاعات مفیدی دریافت کنید.

کاهش صدای هندزفری برای چیست ؟

  • مرغوب نبودن هندزفری مورد استفاده.
  • عدم کنترل تنظیمات تلفن همراه و اکولایزر.
  • جرم گرفتگی کپسولی و ژله ای هدست.

چگونه صدای هندزفری را زیاد کنیم ؟

  • کمک از نرم افزار های جانبی volume booster.
  • بررسی اتصالات سیمی هدست.
  • خرید هندزفری با فرکانس های 110dB دسی بل.
  • استفاده از موزیک های با کیفیت 320KB.

آیا هدست ها تقویت می شوند ؟

بله ، تمامی هدست ها از جمله برند های: سونی ، سن هایزر ، شیائومی و سامسونگ قابلیت تقویت و افزایش بازدهی صدا و فراکانس ها را دارند.

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.