پیدا کردن رمز وای فای با 6 راهکار تضمینی

4 اسفند, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پیدا کردن رمز وای فای فراموش شده فو بیست بلاگ

پیدا کردن رمز وای فای یکی از کاربردی ترین و البته ساده ترین کار هایی هست، که در زمان فراموشی پسورد مودم خودمون باید انجام بدیم. اما سوال اینجاست که چه راه هایی برای بازیابی رمز دستگاه اینترنت وجود داره ؟ در ادامه این مقاله کوتاه و جذاب از فوبیست بلاگ همراه باشید که فوت فن های خاص رو در اختیارتون بزاریم. راستی میتونید برای اطلاع از قیمت مودم به وبسایت کالای دیجیتال فوبیست هم یه سر بزنید.

فراموشی رمز وای فای یعنی چه ؟

ببینید اگر از دستگاه های ADSL که به صورت کاملا بیسیم یا به به اصطلاح وایرلس در منزل یا محل کارتون برای اتصال به اینترنت استفاده میکنید ، باید این مورد هم در نظر داشته باشید که این تجهزات شبکه برای اینکه امنیت اطلاعات شما رو به خطر نندازن و نزارن افراد دیگه ای از وای فای شما مجانی مصرف کنند ، یه پسورد برای اتصال بیسیم قرار دادن.

در نتجیه اگر شما سهوا این پسورد رو فراموش کنید ، نمی تونید از طریق موبایل یا تلویزیون و… به مودم متصل بشید. مگر از طریق کابل که اونم یکم سخته. در ادامه براتون راه های ریکاوری رمز مودم رو قرار دادیم. بریم که برسی کنیم.

بازیابی رمز مودم با ویندوز - فوبیست بلاگ

 پیدا کردن رمز مودم از طریق ویندوز

اولین کاری که میتونید برای پیدا کردن رمز وای فای انجام بدید اینه که ، اگر لپ تاپ یا کامپیوتر در منزل دارید و اون دستگاه به مودمتون به صورت بیسیم وصله و بهش دسترسی دارید، با کمک روش زیر که تیم فوبیست براتون گذاشته مرحله ای پیش برید.

نکته : در این روش، باید سیستم شما قبلا یبار به مودم از طریق Wi-Fi وصل شده باشه .

1 – دستگاه اینترنت رو روشن کنید ، و سپس سیتسم خودتونم روشن کنید.

2 – سپس بررسی کنید که دستگاه شما به اینترنت مودم متصل شده باشد.

3 – سپس از موارد بالا ، با کمک کلید های پنجره و R برنامه RUN رو اجرا کنید و این عبارت رو وارد کنید cpl

4 – در ادامه پس از باز شدن صفحه کنترل پنل و قسمت نتورک ، روی اسم وای فای wifi دو بار کیک کنید تا برای شما باز شود.

5 – در صفحه جدیدی که باز شد ، گزینه Wireless Properties رو بزنید .

6- در مرحله آخر باید وارد تب ، Security بشید و با زدن تیک گزینه Show Characters میتونید به راحتی عمل پیدا کردن رمز وای رو تموم کنید و پسورد نمایش داده شده رو برای استفاده در تلفن های همراه و … استفاده کنید.

بازیابی رمز وای فای در گوشی بدون روت

اگر به هر دلیلی برای سیستم در دسترستون نیست یا کار با ویندوز رو زیاد بلد نیستید، اصلا جای نگرانی نداره ! چرا ؟ چون وبسایت فوبیست برای شما عزیزانم یه راه خیلی حرفه ای قرار داده. در ادامه جواب سوال: چگونه رمز وای فای را در گوشی پیدا کنیم ؟ به صورت خیلی ساده بدون نیاز به روت کردن گوشیتون که خدایی نکرده خراب بشه آموزش دادیم.

1 – از طریق کافه بازار برای گوشی های اندروید ، نرم افزار بازیابی رمز وای فای در سه سوت رو دانلود و نصب کنید که لینکش رو برای شما گذاشتیم.

نکته : میتونید از فروشگاه گوگل هم برنامه خارجی WiFi Password Recovery رو با کیلیک روی اسمش دانلود و نصب کنید هیچ فرقی نداره . هردوتا فایلم از نظر ویروسی نبودن چک شدن خیالتون راحت.

2 – بعد از نصب برنامه های مورد نظر روی تلفن همراه خودتون مدلش هرچی باشه سامسونگ ، شیائومی فرقی نداره ، وارد برنامه بشید و میبینید که اسم وای فای هایی که تا الان بهشون وصل شدید رو به همراه پسوردشون براتون قرار داده که میتونید کپی و در سایر دستگاه ها استفاده کنید. به همین راحتی !!!!

راستی میتونید ، مقاله بهترین آنتی ویروس اندروید فو بیست بلاگ رو مطالعه کنید که بهترین ضد ویروس ها رو برای شما نقد و بررسی کردیم که از هک شدن گوشیتون جلوگیری بشه.

لیبل و کارتون مودم

بعضی از شرکت های تولید کننده روتر های وایرلس میان برای اینکه کار پیدا کردن رمز وای فای برای شما راحت بشه ، این عبارت ها رو روی برچسب زیر مودم حک میکنن. در نتیجه میتونید برید زیر دستگاهتون رو یه نگاه بندازید ببیند پسورد ای دی اس ال رو اونجا یاداشت کردن یا خیر.

آها ، باید بگیم ممکنه بعضی از برند ها هم روی جعبه اصلی دستگاه این برچسب رو نصب کنن که از برند های معروف مثل تی پی لینک و دی لینک که فوبیست نماینده فروش این مدل ها هست بعیده و تا الان رویت نشده.

نکته : اگر چیزی روی لیبل روتر شما نبود ، میتونید از روش های دسترسی به مودم هم که در نت پخش شده استفاده کنید ، اما خاطر هک شدن گوشیتون وجود داره.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.