ریکاوری فلش مموری + آموزش تضمینی صوتی⚡️

26 بهمن, 1400
15 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
ریکاوری فلش مموری با نرم افزار قدرتمند از وبسایت فو بیست

ریکاوری فلش یکی از جذاب ترین آموزش ها برای مواقع ضروریه ، چرا ؟ چون وقتی به سراغ آموزش ریکاوری مموری فرمت شده میایم که متاسفانه اطلاعات شما به خاطر مشکلات نرم افزاری یا ویروس های کامپیوتر از دست رفتن. و باید دنبال راهی برای بازیابی اطلاعات حذف شده باشید. که ما راه رو خیلیی خوب بلدیم و توی این مقاله از وبسایت فو بیست قراره خیلی قشنگ و ساده آموزش تضمینی بازیابی اطلاعات حافظه های قبل هم رو بگیم. البته این پایان کار نیست! کلی ترفند و نکات مخفی هم برای این آموزش در مقاله در نظر گرفتیم که با یکبار خوندن نکات ، بدون هیچ برو برگردی بتونید تمام فلش ها رو بازیابی کنید. بریم که سریع شروع کنیم…

راستی میتونید برای اطلاع از قیمت فلش مموری از بخش فروشگاهی ما استفاده کنید.

 آموزش بازیابی اطلاعات مموری فرمت شده

ریکاوری فلش چیه اصلا ؟ چه چیزی برای انجام نیاز داریم ؟

با خرید فلش مموری ها که حافظه های قبل حمل هستند که میتونید اطلاعات شخصی و کاری خودتون مثل ، فیلم موزیک ، عکس و … به راحتی از طریق پورت یو اس بی درونشون ذخیره کنید. که پیشنهاد میشه اگر قصد تهیه این گجت ها رو دارید ابتدا مقاله راهنمای خرید فلش مموری فو بیست بلاگ رو بخونید.خب اما سوال اینجاست که ریکاوری فلش چیه و به چکاری میاد؟

اگه خیلی ساده واستون بگم ، درصورتی که بخاطر عدم آگاهی اطلاعات درون این حافظه رو حذف کنید باید برای بازیابی از عملی به اسم Recovery استفاده کنید. ولی همیشه بخاطر عدم آگاهی نیستف بعضی وقتا تهیه محصولا نا مرغوب از برند ها متفرقه و ویروس های کامپیوتری باعث ایجاد اختلال های مثل شوک های الکتریکی به برد دستگاه ، پنهان شدن فایل ها و … که در این صورت ها معمولا تمامی داده های موجود بر روی فلش یا حتی هارد دیسک ها هم برای همیشه حذف می شوند. اما اگه اطلاعات هارد دیسک خودتون رو از دست دادید جای نگرانی نیست چرا که درصد ریکاوری هارد درایو از از فلش مموری بالاتر هست.

میتونید برای بازیابی داده های هارد دیسک ها و یا اس اس دی ها  از مقاله ی ریکاوری هارد اکسترنال فو بیست کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : SSD چیست ؟

پادکست و آموزش صوتی بازیابی اطلاعات فلش مموری ها

در این پادکست که توسط تیم تخصصی فو بیست بلاگ تهیه شده است ، بازبان بسیار ساده روش رکاوری داده های مموری های آسیب دیده و معمولی را برای شما به صورت صوتی قرار داده ایم. در نظر داشته باشید که تمام این آموزش به صورت کاملا عملی انجام شده و نتایج بسیار مطلوبی از بازشگت اطلاعات دریافت کرده ایم ! در نتیجه نکات را به خوبی گوش بدهید و از در کامنت ها سوالات و نظرات خود را جهت بهبود این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

موارد مورد نیاز برای ریکاوری

برای ریکاوری حتما باید یک کامپیوتر یا لپ تاپ در دسترس داشته باشید، که ویندوز 7 و یا بالاتر روش نصب باشه و مشکل نرم افزاری خاصی نداشته باشه، که خیلی راحت و بدون درد سر بتونید برنامه ای که در این مطلب معرفی میکنیم رو جهت بازیابی اطلاعات حذف شده فلش مموری نصب و به کار ببرید.

البته ظرفیت مموری شما هم در بازیابی فایل های اهمیت بالایی داره چراکه مموری های دارای ظرفیت های خیلی پایین معمولا درصد بازشگت اطلاعات کمتری دارند ! اما طبق تجربه تیم فوبیست ، مموری 16 ،  فلش ۳۲ گیگ ، 64 و به بالا بهترین گزینه هستند.

بهترین نرم افزار ریکاوری فلش مموری از نظر وبسایت فو بیست

بهترین نرم افزار ریکاوری فلش مموری و کارت حافظه : Active File Recovery

قوی ترین نرم افزار ریکاوری که در حال حاضر برای فلش مموری های میشه استفاده کرد، برنامه ای به اسم Active File Recovery  هست که واقعااا یه مرد جنگی به حساب میاد. هیچ چیزی نیست که این نرم افزار قادر به بازیابیش نباشه چرا که با استافاده از الگوریتم های پیشرفته ای که داره توانایی بازیابی قدیمی ترین اطلاعات شما هم هست . اما نکته جالب اینجاست فقط برای ریکاوری فلش ساخته نشده و میتونید رم گوشی ،رم دوربین و…. هم با این برنامه فوق العاده قدرتمند ریکاوری کنید. راستی سرعت فلش مموری هم در ریکاوری خیلی تاثیر داره که در مقاله افزایش سرعت کپی فلش  فو بیست بلاگ آموزش رو دادیم

چند مورد از قابلیت های بی نظیر برنامه بازیابی اکتیو:

  • سرعت اسکن و بررسی بسیار بالای سکتور ها
  • اماکن بازیابی تمامی فیل ها با فرمت های مختلف (mp3,mp4,zip,jpg,png,raw,exe,) و… هرگونه فایلی قابل بازیابیه.
  • عدم ایجاد محدودیت برای فایل های سنگین.
  • سازگاری با تمامی ویندوز ها از 7 تا ویندوز 10 بدن هیچ گونه اختلال.
  • بهینه بودن برنامه جهت جلوگیری از اختلال سرعت سیستم.
  • بازیابی تمامی فایل های که به وسیله ویروس ها مخفی شده اند.
  • نصب و کار کرد بسیار آسان با محیطی زیبا.

برای اطلاع از قیمت هارد اینترنال کلیک کنید.

آموزش دانلود و نصب نرم افزار اکتیو فایل ریکاوری

خب حالا که با این برنامه قدرتمند بازیابی فایل آشنا شدیم بهتره بریم سراغ چگونه اطلاعات فلش را بازیابی کنیم، البته با استفاده از برنام اکتیو که به صورت تصویری برای شما عزیزان قرار داده ایم ، فقط باید توجه داشته باشید فلش مموری هیچ گونه آسیب فیزیکی ندیده باشه که به راحتی به کامپیوتر یه لپ تاپ شما متصل بشه و امکان ریکاوری فلش وجود داشته داشته باشه.

1-در ابتدا باید نرم افزار رو دانلود کنید. روی دانلود Active File Recovery کلیک کنید تا به صفحه دانلود متقل شوید.

 

2- ابتدا فلش مموری فرمت شده خود را بسیتم متصل کنید.

 

3- پس از دریافت فایل با استفاده از برنامه WinRAR که روی همه سیستم ها نصب رو فایل برنامه دو بار کلیک کنید تا پوشه برای شما باز بشه.

آموزش نصب نرم افزار Active Recovery از فو بیست

4- در نرم افزار وین رر روی گزینه Extract کلیک کنید و آدرس دکستاپ را انتخاب کنید.

 

5- سپس وارد پوشه برنامه در دکستاپ شوید و متناسب با سیستم خود، (سیستم جدید x64 و سیستم های قدیمی x86 ) پوشه مورد نظر را باز کنیدف اما توصیه میشود از نسخه 64 استفاده کنید.

اجرای برنامه 64 بیت اکتیو ریکاوری

6- در این مرحله روی آیکون برنامه (Active File Recover) کلیک کنید.

اجرای نرم افزار ریکاوری فلش- فو بیست بلاگ

7- خیلی خب برنامه برای شما اجرا شد، روی آیکون فلش کلیک کنید و سپس گزینه Super Scan را بزنید تا فرایند اسکن برای بازیابی عمیق فایل اغاز شود.

اسکن فلش برای بازیابی داده و فیلم ها

8- در این مرحله روی تب دوم رفته و نوع فایل های که لازم است ریکاوری شوند را انتخاب کنید. به طور مثال ما تیک گزینه فقط تصاویر را زده ایم. سپس روی دکمه Scan کلیک کنید.

نحوه ریکاوری عکس های درون درایو

 

9- بعد از پایان اسکن در تب Signature Files همانند تصویر میتواید وارد شده و پوشه های موجود را انتخاب و روی گزینه ریکاوری در بالا کلیک کنید.

انجام مرحله دهم

10- در مرحله آخر هم پوشه یا درایوی که میخواهید اطلاعات ریکاوری فلش درون آن ریحته شود را انتخاب و روی Recover کلیک کنید.

 

((تمام شد ، شما تونستید تمام فایل های از دست رفته را به راحتی آب خوردن با کیفیک اصلی بازیابی کنید.))

بیشتر بخوانید : رنگ هارد وسترن نشانه چیست ؟

سخن پایانی

در این مقاله از فو بیست بلاگ سعی کردیم خیلیی راحت برای شما آموزش ریکاوری فلش مموری و حتی رم گوشی را به صورت تصویری قرار بدیم، همانطور که خدمت شما عزیزان عرض کردیم فروشگاه تجهیزات ذخیره سازی فو بیست نماینده فروش شرکت های معتبر گارانتی در ایران هست که قیمت های بسیار مناسبی برای خرید و اطلاع از قیمت هندزفری و فلش مموری در اختیار مصرف کنندگان قرار داده . حتما به صفحه فروشگاه ما سر بزنید.

سوالات متداول ریکاوری فلش مموری ها

در این بخش مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که در هنگام بازیابی اطلاعات فلش مموری برای کاربران پیش آمده است را برای شما به همراه جواب تشریحی قرار داده ایم ف البته به یاد داشته باشید میتوانید سایر سوالات خود را از طریق کامنت ها با کارشناسان فو بیست در میان بگذارید.

آیا اطلاعات فلش قابل بازیابی است ؟

بیش از 75% درصد ، احتمال بازیابی موفق فایل های ذخیره شده درون مموری ها امکان دارد.

آیا فیلم مراسمات قابل ریکاوری هستند ؟

بله ، تمامی فیلم های مراسمات با حجم بالا و با کیفیت اصلی قابل بازیابی هستند.

ایا فلش فرمت شده ریکاوری میشود ؟

در اکثر موارد ، فلش مموری هایی که فرمت شده اند ، در صورت اقدام سریع امکان ریکاوری دارند.

ریکاوری فلش بدون نرم افزار می شود ؟

خیر ، جهت بازیابی حرفه ای داده های فلش ، باید از نر افزار های مناسب استفاده کرد.

 آیا ریکاوری فایل های مخفی امکان پذیر است ؟

بله درصورتی که فایل های فلش مموری شما پنهان شده است میتوانید آنها را صحیح بازیابی کنید.

15 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.