راهنمای خرید بهترین فلش مموری های بازار🤩

21 اسفند, 1400
3 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای خرید بهترین فلش مموری انواع بزند از فو بیست

بهترین فلش مموری های بازار ایران کدامند؟ اصلا فلش مموری چیست ؟ برای ماشین چه فلشی بخریم ؟ این سه تا ، سوالاتی هستن که ذهن خیلی از کاربران رو درگیر خودشون کردن و کمتر کسی میتونه به خوبی راهنمای خرید برای شما باشه ! ولی ما در وبسایت کالای دیجیتال فو بیست برای شما به صورت خیلی ساده و البته جامع،  بهترین مارک ها رو گلچین کردیم ،و قراره کامل برای شما توضیح بدیم که یه خرید فلش مموری بی نظیر برای استفاده های مثل: جابجایی فیلم های سینمایی موزیک و آهنگ و…. داشته باشید و از انتخاب خودتون پیشمون نشید. پس با ما همراه باشید. البته میتونید برای اطلاع از قیمت فلش هم به وبسایت مراجعه کنید. بزیم سراغ این آموزش فو بیست بلاگ.

فلش مموری چیست ؟ چرا نیازش داریم ؟

ببینید در گذشته برای ذخیره سازی اطلاعات و جابجایی اون ها از سی دی یا دی وی دی ها استفاده میکردن، که متاسفانه فقط یک بار قابلیت ذخیره کردن داده ها رو داشتن و بعد از مدتی بخاطر خط و خش کلا از کار میفتادن.  همین بین بود که شرکت های بزرگ تجهیزات ذخیره سازی به فکر تولید محصولی افتادن که به صورت نامحدود بتونیم اطلاعاتی رو که میخوایم درون این گجت نگهداری کنیم و هر موقع که لازم دونستیم داده ها رو پاک و موارد جدید اضافه یا کم کنیم، البته اینم در نظر داشتن که دیگه مثل داستان سی دی ها با خط و خش مشکلی برای این قطعه پیش نیاد.

این بود که یک محصول جانبی برای ذخیره سازی با قابلیت حمل به صورت ساده به نام فلش مموری تولید شد و مثل بمب در جهان به صدا در اومد و خیلی سریع در اکثر نقاط کشور ها توزیع شد. قابلیت های مهم این قطعه جانبی کامپیوتری، ابعاد خیلی کوچیک ، ظرفیتی 10 برابر سی دی ها و البته با قابلیت اتصال در طریق درگاه یو اس بی بود که امروزه همه دیگه پورت  USB رو میشناسن که روی شارژر تلفن های همراه و لپ تاپ ها نصبه. و الان میتونید خودتون پاسخ سوال فلش مموری چیست ؟ رو بدید، دقیقا همین مورد ساده بود که گفتم واستون.

نکات خرید فلش داریو از نظر فو بیست fo20.ir

راهنمای خرید فلش مموری ها + نکات زیرکانه

قبل از هر چیزی بزارید براتون بگم که قراره نکات زیرکانه ی که از 4 سال تجربه در بخش فروش کالای دیجیتال مثل فلش مموری ها یا خرید هارد اکسترنال کسب کردیم، رو به صورت خلاصه بگم. که هیچ فروشنده ای حاضر نیست این نکات راهنمای خرید فلش رو انقد واضح براتون بگه!!! معلومه که نباید هم بگه ، چون سودش رو از دست میده!!! اما ما به شما میگم. البته الان قیمت فلش مموری و قیمت هارد اکسترنال نیز خیلی افزایش داشته.

(( اولین نکته اینه که ، سراغ فروشنده ای برید که محصولات متنوع و البته از برند های مطرح داشته باشه که نتونه خرید شما رو محدود به محصولات بی کیفیتی که موجود داره کنه. البته ما برای شما هم در ادامه برند های بهترین فلش مموری ها رو ذکر کردیم. ))

پیشنهاد میشه آموزش ریکاوری فلش فو بیست بلاگ رو هم مطالعه کنید.

نکات و تاثیر سرعت فلش مموری ها از فوبیست بلاگ

1-  سرعت فلش رو دسته کم نگرید !

اصلا سراغ فلش مموری هایی نرید که سرعت پایینی در مقابل قیمت ارزون تر دارن، چونکه به یک هفته نکشیده از خریدتون کاملاااا پشیمون میشد و ضرر بیشتر روی دستتون میشینه.

بهترین فلش مموری ها از پورت USB 3.0 ( یو اس بی تری ) استفاده میکنن ، که سرعت فوق العاده ای برای انتقال و کپی کردن اطلاعات شما مثل : موزیک ها و فیلم های حجیم سینمایی رو داره و شما رو ساعت ها لنگ سرعت لاکپشتی خودش نمیزاره. البته این مدل از کیفیت ساختاری بالاتری نسبت به نسل کم سرعت و پیشن به اسم USB 2.0 داره. پس هنگام خرید فقط و فقط نظرتون روی کالایی باشه که از یو اس بی تری یا USB 3.1 که جدید ترین نسخه درگاه های یو اس بی هست پشتیبانی کنه.  اما شاید الان این سوال واستون پیش بیاد پس USB 2 به چه دردی میخوره ؟ این مدل بهترین فلش مموری برای ضبط ماشین های شرکتی یا تلوزیون های ال سی دی قدیمی هستش. اما بازم توصیه میکنم که بهترین فلش از نظر سرعت مدل یو اس بی تری هست.

ضمنن میتونید از مقاله سرعت کپی فلش برای افزایش سرعت انتقال داده ها نیز استفاده کنید.

2-  منتظر پیشنهاد ظرفیت از طرف فروشنده نباشید !

نکته زیرکانه ی ای که در راهنمای خرید فلش مموری باید براش شما بازگو میکردیم اینه که ، منتظر نمونید فروشنده ظرفیت ذخیره سازی فلش رو پیشنهاد بده، خودتون در نظر بگیرید چند گیگ فضا نیاز دارید. حالا چرا ؟ چون فروشنده برای سود بیشتر ظرفیت بالاتر نسبت به نیاز شما رو پیشنهاد میده و خیلی هم بازاریابی توپی براش میره …. که متاسفانه برای شما فقط هزینه اضافی بیشتر چیزی که لازم بوده روی دستتون میشینه.

بهترین فلش مموری ها از ظرفیت های 16 گیگابایت شروع میشن تا 512 گیگابایت که بسته به نیازتون میتونید ظرفتی های 32 ، 64 ، 128 ، 256 گیگابایت رو تهیه کنید . اینجا هم یه نکته هست که فلش های یه خورده از ظرفیتی اسمی که دارن کمتر هستن، مثلا فلش 32 گیگ حدود 28 گیگ فضای ذخیره سازی به شما میده. البته این مورد هم در خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال و سایر تجهیزات ذخیره سازی همه ی برند ها صدق میکنه .

البته باید این مورد رو بونید که معمولا ظرفیت فلش ۳۲ گیگ برای استفاده های روز مره و حتی جابجایی فایل های سنگین مثل فایل برخی از بازی ها و نرم افزار های گرافیکی واقعا کاربردی هست و لازم نیست که به سراغ ظرفیت های خیلی بالاتر روج کنید. ضمنن یادتونم نره کهدقیقا برای چه استفاده این به این محصولات نیاز دارید که مناسب ترین گزینه رو برای خرید انتخاب کنید.

3-  همیشه دنبال قابلیت های جذاب فلش مموری باشید

یه مورد باحالی که در توی خرید ها میشه بهش توجه کرد ، قابلیت های ویژه اون محصوله که برای پرفروش ترین فلش مموری ها شرکت های سازنده ویژگی های مثل : مقاومت در برابر ضربه و فشار، در نظر گرفتن . اگه از اون مصرف کننده هایی هستید که روزانه Flash Memory رو همراه خودتون حمل میکنید یا اینکه برای استفاده در گارگاه ها قصد تهیه حافظه های قابل حمل رو دارید، بهترین گزنه برای شما فلش مموری های ضد ضربه هست که عمر فیزکی بالایی دارن و مشکلاتی مثل شکستن قاپ براتون پیش نمیاد.

اما اینجا هم برای شما یه نکته جذاب داریم !! خوب بخونید که متوجه شید.

(( اگه قصد خرید فلش مموری مارک های معروف هم دارید ، با توجه به شرایطی که میخواید استفاده کنید به سراغ تهیه برید. چرا ؟ مثلا اگه میخواید، هیچ گونه ضربه و آب نتونه به کالای شما آسیب بزنه به سراغ فلش فلزی برید که جون سخت ترین نوع هستن.

اما اگه میخواید مداوم از بهترین فلش مموری ها استفاده کنید ، سعی کنید جنس پلاستیک فشرده یا پلاستیک معمولی رو تهیه کنید. چونکه در نوع فلزی استفاده مداوم باعث افزایش دما و در نهایت سوختن فلش میشه و گارانتی ممکنه قبول نکنه. و بلعکس برای جنس پلاستیک هم با شکسته شدن کلا شامل گارانتی نمیشه.))

اما اینجا هم برای شما یه نکته جذاب داریم !! خوب بخونید که متوجه شید.

(( اگه قصد خرید فلش مموری مارک های معروف هم دارید ، با توجه به شرایطی که میخواید استفاده کنید به سراغ تهیه برید. چرا ؟ مثلا اگه میخواید، هیچ گونه ضربه و آب نتونه به کالای شما آسیب بزنه به سراغ فلش فلزی برید که جون سخت ترین نوع هستن.

اما اگه میخواید مداوم از بهترین فلش مموری ها استفاده کنید ، سعی کنید جنس پلاستیک فشرده یا پلاستیک معمولی رو تهیه کنید. چونکه در نوع فلزی استفاده مداوم باعث افزایش دما و در نهایت سوختن فلش میشه و گارانتی ممکنه قبول نکنه. و بلعکس برای جنس پلاستیک هم با شکسته شدن کلا شامل گارانتی نمیشه.))

1-  گارانتی معتبر رو بشناسید

حتی اگه بهترین مارک فلش سال 2020 رو هم تهیه کنید، ممکنه یه روزی به خاطر نوسان و شوک های الکتریکی بسوزه و تمام اطلاعات شما رو هم با خودش به اون دنیا ببره. اما اگه فلش با گارانتی معتبر خریداری کنید ، شرکت گارانتی کننده باید در صورتی که شامل گارانتی باشه فلش مموری رو برای شما تعویض کنه و آکبند تحویل شما بنده که خیلییی گزینه خوبیه و باعث یه صرفه جویی عالی براتون میشه.

اما گارانتی معتبر کدومه ؟ گارانتی های معتبری که فروشگاه تجهیزات ذخیره سازی فو بیست اون ها رو تایید میکنه و نماینده رسمی این شرکت ها هم هست عبارتند از:

گارانتی ایران رهجو

یکی از بهترین و بی نقص ترین شرکت ها برای پاسخگویی به مشتری ها هست.

شرکت آسان سرویس

آسان سرویس هم یکی از معتبر ترین مجموعه های خدمات پس از فروش در ایرانه که هم در حوزه ضمانت کالا های ذخیره سازی و هم در حوزه جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت میکنه.

و در آخرین مورد هم شرکت آونگ

آونگ تونسه در سال های اخیر در ایران در حوزه خدمات پس از فروش خودی نشون بده و مشتریان رو راضی نگه داره.

جمع بندی راهنمای خرید بهترین فلش مموری

در این مقاله بی نظیر از وبسایت فروشگاهی فو بیست به بررسی راهنمای خرید بهترین فلش مموری های موجود در بازار ایران پرداختیم. و تک تک نکات مهم را با مثال برای شما بیان کردیم. در آخرین سخن هم ذکر میکنیم که فروشگاه اینترنتی فو بیست نماینده رسمی شرکت های گارانتی معتبر در ایران می باشد که در حوزه های تجهیزات ذخیره سازی و لوازم جانبی موبایل به صورت تخصصی فعالیت میکنید که میتوانید برای مشاوره خرید هرگونه فلش ، هارد و … با شماره های پشتیبانی ما تماس گرفته و از اطلاع قیمت اجناس و مشاوره تخصصی همکاران ما استفاده کنید.

3 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.