راهنمای خرید اسپیکر + نکات زیرکانه ⭐️

6 بهمن, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راهنمای خرید اسپیکر بلووتوثی و کامپیوتر وبسایت جانبی فو بیست fo20

راهنمای خرید اسپیکر وقتی بکار ما میاد که قصد تهیه این تجهیزات صوتی بی نظیر رو برای منزل یا حتی برای استفاده های مثل سفر، در ذهنمون داریم. اما سوالی که برای همه پیش میاد اینه که ، چطور اسپیکری بخریم ؟ چه برندی برای خرید بلندگو خوبه ؟ یا قیمت اسپیکر بلوتوثی مناسب چقدره ؟ جواب تک تک این سوال ها رو در این مقاله از وبسایت جانبی کامپیوتر فو بیست برای شما آماده کردیم که بتونید با آگاهی از این نکات مهم، انتخاب درست رو برای تهیه بهترین اسپیکر برای مهمانی و سفر هاتون داشته باشید.

چند مدل speaker داریم کلا ؟

قبل از اینکه بخوایم راهنمایی رو شروع کنیم باید براتون بگیم که کلا دو نوع اسپیکر در بازار موجوده که به راحتی  میتونید از فروشگاهی اینترنتی و حتی دکان های درون بازار تهیه کنید. البته باید با توجه به نیازی که دارید از بین این دو مدل یکی رو انتخاب کنید که به صرفه تره برای شما.

اسپیکر ایستاده: اولین مدل، بلندگوی های ایستا هستن که ، بیشتر یا اونها مواجه شدید چرا که برای استفاده به برق شهری نیاز دارن و معمولا برای کامپیوتر های خانگی یا حتی لپ تاپ ها مورد مصرف قرار میگیرن.

اسپیکر قابل حمل: خوشبختانه مدل های قابل حمل این امکان رو به مصرف کننده میدن که درصورت نیاز بلندگو رو با استفاده از کابل شارژر موبایل، شارژ کنه و بتونه برای مصارفی مثل سفر های کوتاه و… همراه خودش به آسونی جابجا و استفاده کنه. نمونه شبیه به این محصولات صوتی شارژی رو در هندزفری بلوتوث قطعا دیدیم.

نکات مهم در خرید اسپیکر فو بیست بلاگ

نکات مهم در راهنمایی تهیه اسپیکر

خب برای اینکه نکات مهم رو با هم بررسی کنی باید قبلش یکی از دو مدل بالا رو انتخاب کرده باشید. البته تفاوت آنچنانی هم باهم ندارن و فقط بحث میاد رو شارژی بود یا استفاده از برق ثابت. این نکانتی که قراره براتون بگیم رو با تجربه خدمون در فروش جانبی لپ تاپ و کامپیوتر و… به دست آوردیم که قطعا بکارتون میادف پس خیلی خوب نکات راهنمای خرید اسپیکر را به خاطر بسپارید.

مشخصات بلوتوث اسپیکر خوب پگونه است ؟ فو بیست

نسخه بلوتوث باید به روز باشه!

تا جایی که میتونید سراغ اسپیکر هایی نرید که ورژن بلوتوث اونها از 4.0 پایین تره. چرا ؟ برای اینکه توان خوبی برای انتن دهی و ارسال و دریافت امواج رو ندارن و اگه شما یکم فاصله بگیرید یا حتی یه جسم مثل دیوار ما بین شما باشه قطع صدای دستگاه هی قطع و وصل میشه. جدا از اینم کیفیت صدای دیجیتال رو به گوش شما نمیرسونن.

نکته : نسخه بلوتوث تلفن همراه شما هم باید یکسان یا بالاتر از ورژن بلندگو شما باشه که همگانی خوبی داشته باشن.

بیشتر بخوانید : مقاله راهنمای خرید هندزفری مناسب موسیقی.

راهنمای انتخاب پورت های اسپیکر های بلوتوثی فو بیست بلاگ

قبل از خرید اسپیکر درگاه ها رو چک کنید!

نکته مهم در راهنمای خرید اسپیکر اینه که شما در نظر بگیرید برای چه استفاده به این گج نیاز دارید ؟! مثلا اگه میخواید برای مراسم ها یا مجالس استفاده کنید حتما باید بلندگوی شما از USB پشتیبانی کنه که شما با خرید و اطلاع از قیمت فلش مموری بتونید به راحتی موزیک های درون درایوتن رو گوش بدید.

پشتیبانی از AUX : کابل AUX رو دیگه هممون میشناسیم چرا که برای گوش دادن به موزیک با ضبط اتومبیل استفاده کردیم. بهتره اسپیکری که خریداری میکنید از ای یو ایکس پشتیبانی که که اگه دلتون خواست بتونید خیلی ساده با کمک کابل مخصوصش دستگاه رو به تلفن همراهتون متصل کنید و از پخش کردن آهنگ های دلخواهتون لذت ببرید. راستی بعضی از اسپیکر ها اجازه میدن شما با خرید هندزفری سیمی بتونید از طریق پورت aux موزیک رو با هدفون خودتون به اشتراک بزارید.

پیشنهاد میشه مقاله روش صحیح شارژ باتری موبایل و اسپیکر رو هم مطالعه کنید.

اگه صدای بلند دوست دارید اجزای بلندگو رو چک کنید!

معمولا روی باکس محصول یا درون مشخصات یه قسمت به اسم اجزای بلندگو قرار میدن که نشون دهنده تعداد باند های بکار رفته درون دستگاه هست. اما چند بانده خوبه ؟ اگه برای استفاده شخصی یا منزل میخواید و از شرکت و مدل خوبی تهیه کنید همون تک باند هم کار شما رو راه میندازه. اما اگه قصد دارید برای محیط های بزرگ speaker بخرید بهتره بیش از 2 باند باشه که کیفیت و وضوح صدا به خوبی توی محکان مورد نظرتون فراگیر شه.

راهنمای خرید اسپیکر ضد آب و مناسب گردش وبسایت فو بیست

راهنمای خرید بلندگو : ضد آب و ضد ضربه بودن

اگه قصد خرید بلندگو های قابل حمل رو دارید بهتره حتما و حتما نوع ضد آب یا حد اقل مقاوم در برابر پاشش آب رو خریداری کنید چرا ؟ برای اینکه در تفریح به صورت ناخواست یک لیوان آب روی گجت شما بریزه قطعا باعث سوختن دستگاه میشه یا اگه زیر بارون قرار بگیرید باید به فکر قرارد دادن اسپکر توی یه جای پوشیده باشید. حالا چرا باید خودمون رو به دردسر نگهداری بندازیم ؟ بهتر نیست یکمم شده خیالمون راحت باشه !

اما پیشنهاد ما در راهنمای خرید اسپیکر فو بیست بلاگ ، مابرای دوستانی که میخوام کوهنوردی برن یا توی حمام یا استخر موزیک گوش بدن تهیه اسپیکر های ضد ضربه برای جلوگیری از شکستن اجزاء و ضد آب برای جلوگیری از نفود مایعاته. البته این مورد هم بگیم که اختلاق قیمت زیادی به مدل های معمولی ندارن و یکم هزینه بیشتر قطعا به نفع شماست.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.